min helg

jag har haft fullt upp hela helgen så jag har inet hunnit tillbringat någon tid vid datorn så jag sammanfattar min helg lite kort.

fredag: var i skolan som vanligt. tog en fika och solade solarium tillsammans med linnea. när jag kom hem övningskörde jag till mellanfjärden och tillbaka. när jag kom hem igen var jocke hos mig och då lagade vi mat sen åkte vi till delsbo tillsammans med chrille för att hälsa på madde, richard & saga. vi kom hem vid 12 och då somnade vi tror jag.

lördag: vaknade upp hos jocke, duschade och gjorde oss klar sen åkte vi hem till mig. sen övningskörde jag till stan för att gratta maja. när vi kom fram gick jag & jocke på stan med maja så hon fick bestämma själv vad hon ville ha i present. åt god tårta, och innan vi åkte hem så handlade vi mat. när vi var hemma så gjorde vi kyklingsallad sen åkte vi till söderhamn på crusing med pia & kenta. trevlig kväll med massa folk och bilar. jag somnade på vägen hem och vaknade när vi var utanför huset, kom hem vid 2 och somnade direkt. (jag såg många fina bilar men det blev tyvärr inga bilder)

söndag: vaknade vid 12, åt frukost sen kom farmor och farfar på besök så vi fikade lite och så. sen vid 3 kom ulf och hämtade oss och skjutsade oss till norrfjärden för att jocke hade match. det blev 1-0 till gnarp, fast ström spelade mycket bättre än gnarp! när vi kom hem till jocke åt vi och myste lite sen kom pappa och hämtade mig så jag övningskörde hem. nu ligger jag i sängen, nyduschad, äter mackor, dricker te och tittar på wallander som går på tvn.

här är tårtan som jörgen bjöd på. smaskens!


Kommentarer
Postat av: Niffare

Var sström bättre än oss?

2010-05-23 @ 21:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0