halkbanan avklarad

idag har jag varit ledig från skolan. så istället för att varit i skolan idag har jag varit i bergvik och gjort halkbanan. skitroligt! jag som gruvade mig så, haha vilken tönt jag är. tur att elias var med och gjorde det samtidigt som mig! :)
våltbilen man skulle sitta i var däremot inte lika kul. man skulle sitta i den så snurrade en gubbe på bilen så man fick känna på hur det är att volta. då bilen hamnar åt sidled eller upp&ner. där fick jag panik! alla minnen från olyckan jag var med om för 3 år sedan. usch!

vid 5tiden kom vi tillbaka till stan, då köpte jag en klänning/tunica också åkte jag med mamma och hennes jobbarkompis hem. sen jag kom hem har jag bara ätit och duschat.

här är en bild på bilen som jag voltade i.



här är en bild på klänningen jag köpte idag.
bilden är inte så fin och jag hittade tyvärr ingen bild på den på deras hemsida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0