tisdag

hejhopp!
igår vaknade vi ganska tidigt, åt frukost och for till harmånger. sen for vi till gnarp för att hamta chrille för att han skulle med och bada i iggesund men icke. han stannade hemma han, så det blev bara jag, jocke & marlene som åkte. vi svängde in i stan först för att lämna in ett papper på elgiganten och köpa en dvd.
när vi kom till iggesund så bytte vi om och duschade. det var ganska så kallt i vattnet så jag la mig i barnbassängen en stund. jag badade inte så länge eftersom jag har mens.
marlene hittade en kompis där som hon ville sova hos så hon stannade i iggesund och vi åkte mot stan där jag köpte en tröjja och en väska sen for vi och åt pizza sen åkte vi hem. på vägen hem ringde jag och beställde tid för att ta hål i tungan, så jag ska göra det idag, onsdag, kl 15.30! vi hann bara vara hemma i drygt 30 minuter innan bussen gick mot stan igen och det var dags för joakim att ha träning så jag var med simone under tiden han tränade. vi tog 22.20 bussen hem och när vi kom hem tittade vi på några avsnitt av mysteriet på greveholm sen somnade vi.

jag hade fullt up hela dagen så jag hade inte tid att skriva något här, det är därför jag skriver nu.


tröjja från gina tricot, 149 kr                   väska från H&M, 99 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0