tisdag

brrrr. det är kallt!
just nu sitter jag och kikar lite på bilar. jag har faktiskt hittat två st som är lite intresanta, dock inga volvosar..

när jag kom till skolan så gick jag till skolsyster och pratade om min rygg och nacke. de ända hon sa var "om det inte har gått över tills efter påsklovet så bör du gå och titta upp det på hälsocentalen.." mm, jättekul. hoppas det går över snart! sen hade jag bara en lektion kvar och det var OP sen åkte jag ner på stan vid 3tiden. jag köpte hårfärg och träffade tascha en sväng sen träffade jag jörgen, han skulle med hem så jag fick köra :)

när vi kom hem till stocka så lagade jag mat sen kom farmor och farfar och efter en stund så kom joakim. vi fikade och spelade lite bingo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0