sportlov

idag är det torstag och det har varit min sista praktikdag så nu har jag äntligen sportlov. det kommer nog kännas lite tomt att jag inte ska tillbaka till hemtjänsten men samtidigt så längtar jag till skolan fast dedär kommer jag att ångra efter en vecka i skolan.

iaf så har det gått bra idag, det var lugnt idag också. jag slutade vid 1 nångång, pappa kom och hämtade mig och innan vi for hem så åkte vi på ica och handlade lite. pappa köpte luftslottet som sprängdes åt mig så nu kan jag äntligen se tredje och sista filmen av stieg larsson! jag körde hem från ica och just nu sitter jag här och... ja, gör ingenting. jag ska ta en övningskörningstur om en stund igen. en långtur tänkte jag. om nu pappa går med på det. så hämtar vi upp jocke i harmånger sen åker vi hem hit och äter.

nu ska jag sätta igång tv-spelet och spela lite innan jag ska iväg på en tur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0