riskettan avklarad

imorse var jag uppe med tuppen! klockan 6 ringde klockan. jag måsta ju åka 7bussen imorse eftersom att jag hade risk1an kl 8 fram till kl 12. det gick bra, tiden gick faktiskt ganska så fort trots allt. så nu har jag den gjord iaf och imorgon väntar en körlektion!

när riskettan var klar gick jag upp på skolan och åt lite sen spelade jag fia med lina, viktor & älsklingen. efter det hade jag svenska då vi skulle läsa noken vi lånade här om dagen men jag hade tyvärr min hemma så jag hade inget att göra.. idrotten var inställd idag pga att läraren var sjuk så vi slutade vid 2tiden då jag åkte ner på stan och var med tascha en stund.
när jag kom hem så åt jag och tittade till katterna lite sen åkte vi och hälsade på farmor och farfar. jag körde dit. nu sitter jag här och gör ingenting. igentligen borde jag göra uppgiften som vi skulle skriva om praktiken. jag ska nog också kika på en film och saltön sen sova. jag är jättetrött idag. kan nog vara för att jag klev upp så tidigt..

imorgon är det tisdag vilket betyder sovmorgon till 11.40! :) det betyder också 1 år tillsammans med joakim och jag tror att jag ska bjuda honom på kina imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0