redhead again, soon anyway

hejhopp.
idag har jag mest varit irriterad på exakt allt skulle jag tro. jag har klagat på nästan allt.. det har varit en kort och skön skoldag iaf! innan jag åkte hem så köpte jag några tavlor på stan.
när jag kom hem stog det våfflor på bordet och väntade på mig :) mumms!

nu sitter jag och lyssnar på akon, leker i PS och väntar på cicci. hon ska klippa och slinga mitt hår. jag ska slinga det tills det blir riktigt ljust och sen ska jag färga det rött. urläckert!
jag behöver troligen slinga det en gång till efter det hår också. efter det kanske det är tillräckligt ljust. det blir så mycket finare rödfärg om man har ljust innan man färger det rött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0