onsdag

hej hopp!
hoppas att allt är bra med er för det är det med mig.


jag klev upp vid 06.45 imorse för att göra iordning mig inför praktiken som började 07.30. det har varit en väldigt lugn och skön dag. jag slutade omkring kl 3 idag och då kom frans och mamma och hämtade mig men innan vi åkte hem åkte vi och hämtade jocke. när vi kom hem så kom åsa och bert så vi fikade och pratade lite. jocke tog med sig sitt gamla nintendo spel som jag satte in i min tv men tyvärr så hade dom inte den rätta och roligaste super mario så jag ska försöka få tag i det!

nu sitter jag nyduschad här medans jocke ligger och läser. innan jag duschade så gjorde jag iordning lite mat tills imorgon på min sista praktikdag. det gick bli kykling & makaroner med lite gurka och morötter. idag åt jag kykling och potatissallad.

nää, nu ska jag gå ner och hämta lite chips och något att dricka så vi har något att knapra på medans vi tittar på efterlängtade andra avenyn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0