onsdag

jag sov över imorse, eller bara lite. jag hann med rätt buss men jag fick skynda mig väldigt mycket och jag hatar stressiga mornar!
vi hade bara en lektion idag och på den tog vi stick i fingret på varandra.. nödvändigt? nej, inte mycket. lärare hade nått tjoffs dom skulle göra så alla slutade vid lunchtid idag. när jag hade slutat så åkte jag ner på stan med lina, hanne och joakim och efter en stund gick jag upp till min bror för att sedan ta en tur med bilen. det gick skitbra!

nu ska jag duscha sen ska jag plugga lite körteori och sen ska jag göra mig iordning för ikväll blir det pubmacka med joakim, peder, hanne, lina, amanda & jimmy.
hoppas ni får en trevlig kväll, för det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0