nödvändig skoldag

gokväll! nu är det mörkt ute.. men det har varit en härlig dag, fast liiite kallt. men snart så, snart är det vår :) marken är nästan helt bar och man kan gå i bara tjocktröjja ute nu, riktigt härligt!

jag har faktiskt haft fullt upp hela dagen. jag gick i skolan från 09.30 till 10.30.. EN ända lektion.. vi skulle igentligen ha haft svenska och engelska efter lunchen men vi hade ingen lärare också skulle vi ha idrott 14.30 men det orkade jag inte vänta på! jag hade ändå inga idrottskläder med mig så jag tog 12.50 bussen hem. när jag hoppade av drack jag & mathias kaffe på kiosken sen gick jag hem och lagade mat och åt med mamma. sen dess har jag haft fullt upp med att brottas med min skrivare och lagt in en annons på min moped och nu hoppas jag att jag får den såld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0