mastermind

godkväll. hur står det till?
med mig är det bra, förutom att jag är ensam och har ont i magen.. menmen.


just nu sitter jag och väntar på att nyheterna/vädret/reklmen ska sluta så att wallander - mastermind börjar igen. jag har faktiskt inte sett den här wallander som visas ikväll knepigt nog. man tror att man har sett alla men inte då.
jag tror ja vet varför jag har ont i magen nu. först är det pga den där dumma jävla mensverken också kan det vara för att jag nyss ätit ett äpple och popcorn..

imorgonbitti ska jag övningsköra först till bergsjö för att pappa ska till arbetsförmedlingen sen vidare till stan för att skriva in mig på körskolan (äntligen), handla mat och sedan umgås med amanda! jag tror även att jag ska boka en tid för att ta hål i läppen imorgon också. jag ska även boka en tid för tatuering, men jag vet inte om det blir imorgon. det återstår att se.
nu börjar filmen igen så nu måste jag sticka. vi får se om vi hörs något mer ikväll, jag ska som sagt upp iaf ganska tidigt imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0