lugn kväll

det blir en lugn kväll ikväll! joakim är på väg mot sundsvall på cup och jag sitter hemma i stocka. skrållan har blviti så himla tjock nu, snart kommer dom nog :) jag längtar! ikväll ska jag inte göra annat än att lata mig framför tvn. synd att jag inte kan äta popcorn än.. menmen, det får gå ändå.
jocke kommer hit vid 23.00 ungefär och sover så får vi se om jag följer med på cup imorgon. det är ganska så tråkigt att sitta i flera timmar själv och titta på fotboll, det skulle ha varit bättre om någon kunde följa med och hålla mig sällskap :)
det börjar en film på disney chanel nu som jag kanske kikar på, ska iaf se om den är värd att titta på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0