lång övningskörningstur

nu sitter jag här mätt och belåten med en joakim bakom mig som ligger och läser. vi har nyss ätit leverbiff, potatis och sås. fast pappa hävde i för mycket salt i såsen så den gick inte att äta så jag åt mest mackor.

innan maten var jag ute och övningskörde. jag förde först mot harmånger och lönnånger sen mot bergsjö och mot harmånger igen för att hämta upp jocke sen hem. det blev en lång och kul tur. på måndag ska jag åka och skriva in mig på körskolan, då börjar allvaret. fan vad jag ska plugga!!

19.35 går våran buss in mot stan. joakim ska på fotbollsträning och jag ska på skutan med tascha och simone. jag tänkte ta en drink bara för att 'fira' att mitt sportlov har börjat. 22.20 går bussen hemåt.
och föresten, grattis till min kusin karin som fyller 16 år idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0