i stormens öga

gokväll! hur mår alla bloggläsare?
själv mår jag bra!


joakim åkte hem för en stund sen. han har fått möta bra'a lag så dom har förlorat alla gånger dom spelat.. imorgonbitti har han en match kl 07.30 i sundsvall. usch vad jobbigt! han kom hit vid halv 6 ungefär, lagomt till maten. vi åt fiskpinnar och pärer idag, supergott! och det gick bra för mig att äta också :)
efter maten tittade jag, mamma, pappa och älsklingen på beck- i stormens öga. det var inte alls så bra som jag hade förväntat mig.. mycket besviken.

jag vaknade väldigt sent idag, klev upp kl 1.. då åt jag lite frukost sen kom moster för att hämta mamma för dom skulle till mormor och hälsa på så jag följde med jag också. det var länge sen man åkte och hälsade på henne!
nu ska jag.. hmm. bara sitta och njuta av akons röst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0