hemma i harmånger

godkväll! just nu ligger jag i joakims säng medans han spelar cs. jag är jättetrött, har svinont i tungan och ska snart sova!
jag vaknade vid 9 imorse, men vi låg kvar till klockan var halv 1. då gick vi upp och åt frukost. vid 4tiden körde jag in till stan. vi åkte och hälsade på min moster som fyller år idag. medans jocke var på träning så var jag hos min kusin och kikade på lite tv sen tog vi 22.20 bussen hem och nu ligger jag här med världens värk..

vad som händer i helgen, det har jag ingen aning om. jocke har cup i sundsvall och jag ska inte med så det blir ensamt.. hör av er om ni vill hitta på något!
nu orkar jag inte skriva mera, vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0