grym kväll

godmiddag!
jag hade hoppats på att det skulle vara lika fint väder idag som det var igår när jag vaknade, men så blev det ju såklart inte..


det blev att vi följde med till min farbror igår. vi var där ett bra tag sen när vi for hem så hoppade vi av hos viktor, hämtade honom och hans föräldrars bil sen for vi upp till mig för att jag skulle byta om osv sen for vi mot harmånger för att hämta johnny sen vidare till hudik. vi åkte runt och satt på skutan. vi gick hem från viktor och kom hem vid 4 ungefär. grym kväll!

idag vaknade vi ganska tidigt. det var meningen att vi skulle åka till hassela på rally men eftersom vi inte hade någon bil så blev det inte av.. min bror och hans barn kom och hälsade på, dom har nyss åkt. nu ska vi lägga oss och kika klart på filmen som vi började titta på igårnatt när vi kom hem så får vi se sen vad resten av dagen har att erbjuda!


medans jag och mamma lagade mat igår så satt jocke och skrållan och tittade på fotboll. jag tror att skrållan tycker om fotboll för hon brukar sitta sådär och försöka ta bollen när det är fotboll på tvn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0