fredag, igen.

imorse började jag 09.20 med bild men innan det åt jag frukost tillsammans med amanda. efter bilden hade jag matte sen slutade jag 11.45. vi skulle igentligen ha svenska efter lunchen, men så blev det inte.
efter skolan hade jag tänkt åka ner på stan och vara med tascha men så blev det inte.. bussen åkte runt hela stan innan man kunde hoppa av så jag hann inte. jag tänkte stanna och ta 14.25 bussen hem men tascha slutade kl 2 och då skulle det bli för mycket väntande och för lite tascha så jag gick på stan, köpte ett armband sen tog jag 12.50 bussen hem. mathias var även med på bussen och vi åkte med till harmånger för att joakim skulle hoppa på där sen åkte vi till stocka igen och hoppade av där.

sen vi kom hem har vi tittat på tv, lagat tacos och ätit. nu ligger vi framför tvn igen och väntar på att mathias ska traska sig hit.. så vanligt.. det blir en lugn kväll ikväll, vi ska bara chilla och titta på film.


bilden är tagen från google.

Kommentarer
Postat av: Steinaradine

Site was very helpful. thank you

2011-07-26 @ 15:13:32
URL: http://steinaradine.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0