första mars

godkväll!
kan ni tänka er att det redan är första mars?!
tiden går så otroligt fort just nu. det står väl inte på förens det är sommar heller.

jag har inte skrivit på hela dagen.. men det är pga av att jag har haft saker att göra hela tiden.
jag slutade kl 2, då övningskörde jag hem eftersom pappa slutade samtidigt som mig. då jag kom hem satt jag mig en liten sväng vid datorn sen åkte vi till farmor och farfar för att fika och spela bingo och nu har jag bara varit hemma en liten stund.
jag ska snart packa, äta något, sätta igång en film sen sova. jag ska sova hos joakim imorgon och jag följer nog antagligen med honom in till stan på kvällen och jag förmodar att vi åker till tobbe och nadja innan joakims träning börjar för att planera båtresan lite mera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0