första körlektionen avklarad

gokväll!
just nu sitter jag i stan i zaras soffa och vilar magen efter en middag på kina tillsammans med joakim. det var supergott! det var typ flera timmar sen vi åt och jag är fortfaranade mätt. vi åt kykling, curry och ris. jag tog friterade bananer och joakim tog glass till efterätt.

när jag kom med bussen till stan så gick jag på banken och tog ut lite pengar sen åkte jag upp på skolan en liten stund sen gick jag ner till körskolan för att ha körlektion. det gick jättebra! :) först skulle man ställa in stolen, speglarna osv. det var en praktikant med i bilen också. först körde jag runt runt på parkeringen sen körde jag runt lite omkring kvantum, fordon och dedär. jag var faktiskt lite närvös, men det är nog alla första gången. jag har nästa körlektion på torsdag.

innan vi gick och åt på kina så shoppade jag lite. jag letade och letade efter en jacka och till slut hittade jag en fin som fick duga! jag hittade även ett par björn borg skor som jag köpte. göörsnygga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0