en heldag på stan

oj vilket härligt väder det har varit idag! 10+ här hemma. lovely! fast det är mindre bra på vägarna. det var hemskt att köra till stan idag. från ström till via var det bara massa blask på vägen..
jag körde till körskolan där vi skrev in mig, bokade risk1an och 2 körlektioner. jag har min första körlektion nästa onsdag. efter det så åkte vi till elgiganten för att jag skulle hämta ett papper som jag och jocke måste skriva på för att telefon ska bli skriven på mig och att jag ska få räkningarna hit hem istället för till jocke. efter det så åkte vi och handlade på coop sen vidare på dollar sen släppte pappa av mig på busstationen där jag väntade på att amanda skulle komma.
då hon kom gick vi upp till ungdomsmottagningen för att hämta ett recept på p-piller till mig sen gick vi på banken för att jag skulle betala räkningar sen vidare till apoteket för att hämta ut p-pillerna. på stan var det dött som vanligt och jag hittade ingenting. eller jo, jag hittade en liten och bra handväska, fast jag köpte den inte. det för vänta tills nästa gång jag är i stan. till slut gick vi på jambo för att fika sen kom moster och hämtade mig.

nu sitter jag här och är mätt i magen, vi har nyss ätit kyklingwook och ris. nu hjälper moster mamma att städa lite sen ska vi fika och senare kommer min älskade pojkvän hit och gör mig sällskap. det blir nog sängen och film hela kvällen skulle jag tro.

Kommentarer
Postat av: Hanna

sv: ja, absolut =)

2010-03-08 @ 19:47:22
URL: http://hannaberglin.blogg.se/
Postat av: Hanna

sv: hehe... kanske det :p

2010-03-08 @ 20:49:44
URL: http://hannaberglin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0