dålig uppdatering

väldigt dåligt uppdaterat på siståne..

i fredags var jag i skolan som vanligt, eller ja. jag hade bara två lektioner. det sista måsta jag ta ledigt på för att gå till tandläkaren, hade tre hål så måste dit och laga.. efter jag hade varit hos tandläkaren så skulle jörgen hämta maj i delsbo så han frågade om jag ville köra dit och det ville jag ju såklart! när vi kom dit så fick inte jörgen köra hem, maja ville att jag skulle köra hem så jag gjorde det. när vi kom tillbaka till stan så handlade vi på lidl sen åkte vi hem till stocka. jag körde hela vägen :)

i lördags tillägnade jag hela dagen åt att ligga i soffan, titta på tv och spy. jag fick nämligen magsjuka.. (typiskt att bli sjuk på en helg!) jag blev lite bättre igårmorse men sämre åt kvällen så jag blev hemma idag men nu mår jag bra. eller ja, förutom att jag ramlade ute på våran stentrapp och slog armbågen, armen, ryggen och nacken. inte så skönt, nej. det gjorde skitont i ryggen, i nacken och i armen när jag skulle sova så jag visste inte riktigt hur jag skulle ligga men det gick till slut.

idag har jag damsugit och bäddat rent i sängen. just nu är jörgen här så jag ska gå ner och vara lite social strax. vi är bjudna på middag hos våra grannar idag så jag hoppas att det är något gott för jag är redan hungrig. ikväll kommer älsklingen och sover med mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0