dagarna går verkligen snabbt nu

jaha, då var det torsdag. imorgon är det redan fredag och helg!
dagarna går verkligen snabbt nu..
det står inte på förens det är sommar och man ligger på stranden och solar.

jag har nyss kommit in efter en körtur. det går bättre och bättre :) men teorin är ju inte lika kul.. istället för att vara på min första kärlektion igår så låg jag hemma och spydde ;( men på måndag har jag iaf risk1an och på tisdagen har jag en ny körning.

nästa tisdag, om 5 dagar, då har jag och joakim varit tillsammans i ett underbart år. ♥



idag har jag varit i skolan som vanligt. men vi fick sluta tidigt, halv 2 ungefär. vi skulle igentligen ha svenska och engelska men vi behövde bara låna en bok så fick vi sluta sen. då tog jag en buss ner på stan för att träffa hanne och efter en stund kom även amanda. jag tog 16.25 bussen hem och när jag kom hem så åt jag sen tog jag en tur med bilen.
nu ska jag läsa lite teori hade jag tänkt och jag hoppas att det blir så också! tvn eller datorn får inte hindra mig. jag vill faktiskt ha körkortet till sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0