torsdag

igår vid 12 tiden åkte jag, jocke & viktor ner på stan. jag skulle köpa en klänning men jag hittade ingen.. vi åt på hot chili också, supergott som vanligt. när vi kom hem så åt vi och gjorde iordning oss sen for vi till stan igen. arnström var även med. det blev några varv runt stan sen åkte vi hem och sov.

imorse ringde klockan 10.00, då klev jag upp och släppte ut kissarna en stund medans jag åt frukost osv. vid halv 12 kom niklas och lollo och hämtade oss för att vi skulle in till stan. jag köpte en klänning, 2 örhängen, strumpbyxor, (se bilden neranför) en mascara, en pepino också fick jag en klocka av mamma som en skolavslutningspresent :)
när vi kom hem från stan så åt vi och gjorde iordning oss för jockes brors skolavslutning. nu har jag nyss kommit hem och jocke är på träning. när jocke kommer tillbaka ska vi till niklas och lollo en stund. jag ska låna lollos kamera och hon ska låna min ;p min är liten och lätt att ta med medans hon har en värsting som jag ska knäppa kort på studentåget med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0