tisdag

på den ända lektionen jag hade idag så övade vi på livräddning med "minianne", en docka. vid 3 när jag slutade så mötte jag jocke och viktor och vi gick ner mot bussen. när vi kom hem till harmånger lagade vi pannkakor sen åkte vi till stocka, chrille var också med. efter att vi hade varit hos deras mormor så åkte vi till ström för att jocke hade träning. innan han skjutsade hem chrille så skjutsade han hem mig så jag skulle hinna duscha innan han kom tillbaka. nu har han kommit tillbaka och han står i duschen.

jocke gjorde ett jävla bra köp idag. han köpte en skattad & beskitad bil för 100 kr. han köpte den av sin lillasysters pappa som tänkte skrota den för att han hade köpt en ny bil. så nu är jocke ägare av en blå/lila mazda.

jag vill sova tidigt ikväll, jag ska försöka och jag hoppas att jag lyckas somna innan kl 12 iaf. imorgon står klockan på ringning 08:00. vi ska ta bilen till skolan imorgon för att vi ska utträtta några ärenden efter skolan så det blir en liten kort sovmorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0