tisdag

trött? - ja!
men varför? jag sov skapligt länge inatt och jag har inte gjort så mycket ansträngande idag. när jag kom till stan gick jag först in på kvantum för att köpa mer tomma skivor. jag brände 2 st igår. "the best of gyllene tider" och "absolute dance summer 2010". skönt med lite ny musik i bilen!

sen har jag varit på trafikskolan tills halv 4. det gick jättebra att plugga idag :) när jag kom hem körde jag en sväng med pappa men dom håller på med vägen här så det ligger lösgrus över hela vägen. just nu håller jag på att packar, ska snart köra till harmånger och bada i jockes pool. fast det regnar här, lika så i hudik. det kommer säkert börja regna i harmånger också men det blir bara mysigt. ha en bra kväll för det ska jag!

Kommentarer
Postat av: Svenkarolina

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2011-07-08 @ 11:26:10
URL: http://svenkarolina.blogocial.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0