the school

när jag kom till skolan så åt jag frukost med baby, sen hade jag körlektion. mellan 10-15 till 11-40 har jag bara suttit typ. när mattelektionen började 11.40 så gick jag dit men då var det ju prov och det visste jag inte om så jag skulle få göra det på torsdag istället. så nu har jag suttit och gjort klart min uppgift om tatueringar. jag ska redovisa det på torsdag tror jag.

vi skulle skriva om nånting, precis vad som helst också skulle vi redovisa i 5 minuter. jag kom absolut inte på något att skriva om så jag pratade med min lärare igår och hon frågade om jag hade någon tatuering och då tyckte hon att jag skulle skriva om det, så tatueringar blev det!

nu ska jag rusa på min första och ända lektion för idag.


en bild på mitt arbete


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0