onsdag

igår kom vi hem sent från delsbo, det blev att vi stannade på en sen middag också. imorse när vi vaknade så åt vi frukost, gjorde iordning oss sen åkte vi till delsbo för att hämta sanna och hälsa på maja. vi var hos maja till kl 6 ungefär, träffade även linn en sväng innan vi for hem. när vi kom hem till stocka så åt vi och var ute på teräng med mathias. vi busade till det lite också, jag & mathias körde en sväng på en grusväg. jag bara längtar efter mitt körkort, så jävla skönt att köra bil! men snart så, det är nära nu.

nu sitter jag i chrilles rum. vi funderar på att åka till gnarp för att köpa lite gotta sen sätta oss och spela lite kort och umgås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0