min helg

i fredagskväll var vi ju i stan, det skulle var crusing där men det var bara några ynka bilar där. efter några varv på stan gick vi till min brors lägenhet där mamma & maja (jörgens barn) var. jörgen jobbade så mamma var barnvakt. det första maja gjorde när jag kom var att krama om mig och säga "du är min förebild, jag vill bli som dig. ta hål i läppen och färga håret svart." sötnos! efter att vi hade varit där en stund så gick vi på hemköp för att köpa chips och dipp, vi lånade även en film av jörgen. innan vi for hem skjutsade vi chrille till iggesund. när vi kom hem kröp vi ner i soffan, tittade på film och smaskade på chips.

på lördagen ringde klockan på 10.00, då skulle vi upp för att åka till stamnäs/via för att kika på rally. det var inge kul för att vi fick inte se en ända avåkning och solen låg på så in i helvete mycket. när vi kom hem grillade vi harmburgare och resten av kvällen var vi ute på äventyr med chrille och jimmie.

idag vaknade vi vid 12tiden, jag gick ner och åt frukost och tittade på tv sen åkte vi ner på kiosken och nu ska vi lägga oss och kika klart på filmen vi somnade ifrån i fredags.

just ja, det är ju sveriges national dag idag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0