måndag

just nu sitter jag hos min bror göran. jag viille övningsköra lite och jörgen var hemma på middag så jag körde först med honom till stan så kom pappa och hämtademig hos honom så åkte vi hit. just nu är dom ute och tittar på bussen så jag passar på att skriva lite här.

imorse sov jag & jocke över lite. eller jag hade matte på morgonen och vi är klara med matten så jag började 11.45. jocke hade pyspunka på sin bil och däcket var alldeles tomt imorse när vi skulle åka till skolan så vi fick ta en annan bil för attåka till snäckan och låna hem en pump. men luften i den höll inte länge så vi fick ta bilen ändå till snäckan, vänta lite sen pumpa igen. när vi kom till stan hämtade vi linn sen åkte vi på däckia och fixade hålet i däcket. när jag äntliegn kom på lektion (20 minuter för sent), så skulle jag redovisa det gick bra. på idrotten spelade vi kubb.

snart ska vi åka hem, och jag hoppas mamma kommer hem snart också. hon är ute och åker ålandsbåt. hon åkte igår så hon kommer hem ikväll någon gång. joakim kommer även och sover med mig inatt :)


imorgon har jag sovmorgon, börjar 11.40. fast då har jag matte, vilket jag inte tror att jag har, så troligen så börjar jag 12.45 imorgon, sköööönt! fast självklart så går det superdåligt med bussar till stan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0