måndag

imorse ringde klockan 06:00. inte mycket sömn inatt inte. menmen, jag klev upp, klädde på mig, åt frukost och åkte ner till bussen som tog mig in till stan. hade en körning kl 8 sen mellan 9 och 4 satt jag och pluggade frågor på datorn. kl 2 hade jag körning igen och vid 3 kom jocke och hämtade mig. då åkte vi ner på stan, jag köpte ett linne och en kjol och jocke köpte ett par badshorts och en tröja. sen åkte vi vidare till öb & dollar där jag köpte grejs till skivorna i bilen, en temugg och en kattställning.
innan vi åkte hem så hälsade vi på jockes mormor och morfar. där var även börje, elias och nellie. efter en stund åkte vi hem och åt, brände skivor till bilen osv. nu är jocke hemma och ligger och sover. han ska upp tidigt och jobba med ulf imorgon.

sen jocke for har jag duschat och donat lite. nu tänkte jag göra lite te och mysa ner mig i sängen framför en film och sova. klockan ringer 09:00 imorgon.

en jättefin bild på en nyduschad linda i hennes nya kläder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0