lugn lördagskväll

åh, jag får spunk på viktorias bröllop. aldrig i hela mitt liv att jag skulle sätta mig och titta på skiten! jag blir bara arg, fy. lika så denna jäkla fotboll som går på tv nu. VM va? jocke ligger bakom mig och tittar på skiten nu. okej att han tittar på fotboll men bröllopet får han fan inte titta på för mig, då får han gå till ett annat rum.

vi har nästan nyss kommit hem till stocka och jag har precis ätit jordgubbar med ovispat grädde, mummmms! idag har vi hållt på med volvon och fixat alla småfel (så nu är det bara att beställa besiktningstid och skatta pärlan), damsugit mazdan, sålt mazdan, ätit smörgåstårta och vanlig tårta. ikväll blir det lugnt. jag är snorig och jocke har hosta osv ikväll blir det bara filmtittning. jag tror arnström skulle komma och titta med oss.

jag måste bara säga att jocke gjorde en jävla bra affär idag. han köpte mazdan för 100 kr och sålde iväg det för ett antal 1000lappar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0