härligt väder

igår var jag i skolan som vanligt, efter skolan var vi på dollar, en skoaffär, granngården och på H&M. jag köpte ett par skor fast jag ska lämna tillbaka dom idag, gillade dom inte när jag kom hem.. när vi var klar på stan åkte vi till iggesund för att hälsa på jockes morbror. vid 6tiden åkte vi in till stan igen för att umgås och äta en pubmacka med min kusin. vid halv 8 åkte vi tillbaka till iggesund för att jocke skulle hjälpa börja att spika tak. när vi kom hem somnade vi gott.

vi tog bilen till skolan även idag. vid halv 11 åkte jag, jocke, arnström och linn ner på stan för att jobba på brännan på möljen. underbart väder idag! vi åkte även till maln, jag och linn badade. fast vi doppade inte huvuden. nu sitter jag i skolan och lämngtar efter solan. jag slutar halv 4 typ.
när jag kommer hem blir det hårfärgning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0