crusing ikväll

som sagt, när jag kom hem igår så färgade jag håret medans jocke åkte hem och hämtade fotbollsgrejjerna. efter en stund och niklas och lollo för att dom skulle äta middag med oss. det blev tacos. åh, gud så gott det var. jag var mätt i flera timmar. jocke åkte iväg på träning vid 7 och vi förflyttade oss in till tvrummet och kikade på tv. när joakim kom tillbaka åkte vi hem till honom, tittade på film, myste och sov. trevlig dag!

imorse åkte vi bil till skolan. först hade jag bild sen var jag ledig till 12.30 pga att matten var inställd. innan vi for hem till harmånger åkte vi på dollar där jag köpte 4 muggar, en väska och lite godis.

just nu står jocke i duschen, han ska strax åka och klippa sig och medans han gör det stannar jag här med datorn :)
ikväll ska vi nog åka in till hudik en sväng, det är crusing fast det är ingen riktig crusing, eller det är inte arangerad kanske man säger. så det ska bli spännanade och se om det är några jänkare i farten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0