without my baby

sitter hemma i stocka, utan joakim. men vi ska bara sova utan varandra en natt. han kommer hit imorgon. och tur är väl det. annars hade jag fått vara ensam hela dagen eftersom att pappa jobbar.
just nu sitter jag och småtittar på beck som går på tvn. fast jag har redan sett denna beck. monstret.

på torsdag fyller jag år och då vill jag att mamma ska vara hemma! hoppas, hoppas.
på lördag ska jag få min present av baby. det blir middag på kina och efter det bio. snabba cash. (jag väntar med att boka tills imorgon ifall sandra och gustav vill hänga på. dom visste inte riktigt), jag längtar. och på söndag ska vi fira mig. det blir nog jag som får baka detta år. om inte så gör farmor det så gör jag tårtorna. mamma kommer inte orka göra något iaf. eller rättare sagt, hon får inte göra något. stackars lilla mamma!

Kommentarer
Postat av: ellen

vad har hon för fel?? stackars henne =/

2010-01-10 @ 11:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0