världens bästa presenter

imorse när vi vaknade så åkte joakim och hämtade mia & ulf i ilsbo och medans han gjorde det så åt jag frukost och duschade så att jag var klar när han kom tillbaka. och när han kom hem igen så hoppade han i duschen sen kom pappa och hämtade oss. jag körde hem. när vi kom hem till stocka så gjorde jag iordning tårtorna sen gjorde jag iordning mig. efter ett tag kom moster & jörgen så vi satt och pratade ett tag sen åt vi och åkte till folkan. släkten kom, vi fikade och jag öppnade paket.
jag fick världens bästa presenter! bara pengar, presentkort på åhléns och presentkort på tatuering. precis det jag hade önskat mig (:
nu ska vi lägga oss i sängen, titta på tv och sova.


Kommentarer
Postat av: erika

va heter ulf i efternamn vet du det?grattis i efterskott!

2010-01-19 @ 12:52:01
Postat av: linda runnfors

nordholm. vadårå?

2010-01-19 @ 16:48:59
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0