trettiförsta december

klockan är nu 02.45 och vi har nyss kommit hem från en väldigt tråkig fest. som dessutom alltid är lika tråkig! det är alltid samma folk osv. nää, usch. nästa gång jag ska dricka så ska jag befinna mig på ett annat ställe!
tidigare idag hade jag och älsklingen en romantisk middag: filé, bröd, beasås & potatisgrattäng. muuuumms! det var väldigt mysigt och gott.
ett tag efter att vi hade ätit så kom thomas, jocke polsk, hans tjej och hennes kompis. vi var här ett tag sen åkte vi på den tråkiga festen.

som sagt så var jag och shoppade i birsta i tisdags med thmoas, arnström, baby & simone. där köpte jag ett par skor, en tröjja, hörlurar till telefonen, örhängen och lite saker till katten.
igår, onsdag. så åkte jag och joakim in till stan för att shoppa lite mer. då köpte jag jeans, en tröjja, 2 BHar, hårfärg (svart), glitter till håret, tjocka strumpbyxor och en mascara.



köpte även en röd tröjja men den har jag ingen bild på.
nu ska jag fläta håret sen ska jag mysa ner mig i sängen med baby som är jättetrött och kanppt orkar hålla ögonen öppna. hoppas alla har haft en underbar kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0