tredje januari

nu sitter jag hemma i min ensamhet. jag åkte hem från joakim för ett tag sen. han kommer ändå och hämtar mig vid 12 imorgon så jag kände att jag behövde lite tid för mig själv. idag har vi inte gjort så mycket. arnström ringde och väckte oss vid 12 tiden (då var vi stendöda eftersom att vi åkte och hämtade thomas i gnarp inatt ändå. hon var efter 5 innan vi kom hem och hade lagt oss i sängen). då klev joakim upp och gick ut och dom satte igång med att försöka fixa bilen. en timme senare kom jocke in och väckte mig sen gick han ut igen. det gick inte bra alls för dom. efter ett tag for vi ner på snäckan och dom spelade bort massa pengar. jocke spelade bort 100 kr på bara några ynka minuter, lika så arnström tror jag. bortkastat tycker jag, även om det är lite kul.
när vi kom hem gein så fortsatte dom med bilen medans jag gick in och lagade mat. det blev hamburgare och stekt potatis med beasås. efter maten gjorde vi ingeting. eller jo, vi spelade lite wii.

imoron när vi åker in till stan så ska jag förmodligen köpa en ny telefon. LG KP500 med abonnemang, så jag kommer få ett nytt nummer också.

på tisdag ska jag äntligen klippa mig! ska jag klippa lugg eller inte? jag tror inte att jag vågar. jag tror nog att jag står över det. nu ska jag lägga mig i sängen och försöka sova. ciao!
- 11 dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0