tolfte januari

jag och simone försov oss i 30 minuter imorse. men vi hann med bussen ändå som tur var! när vi kom till skolan så åt vi frukost sen hade jag data, matte & OP. jag åkte hem lite tidigare idag eftersom att mamma kom hem idag så ville jag träffa henne.
när jag kom hem så åt jag sen har jag stått och bakat hela dagen. bullarna blev missbildade så dom slängde jag så jag måste baka nya imorgon. jag bakade även kärleksmums.
jocke var här en snabbis nyss. nu ska jag lägga mig i sängen, titta på CSI och sova.
föresten så var jag med i tidningen idag, bara så ni vet liksom.
- 2 dagar kvar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte vara snäll och slänga in receptet på kärleksmums??please

2010-01-13 @ 11:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0