t i s d a g

dagen började med att klockan ringde på 09.00. då klev jag upp, åt frukost och gjorde iordning mig. sen for vi till stan till lansen på ett infomöte om hjärtinfarkt. vi åt även lunch på lansen. när mötet var slut vid 14.30 gick vi ner på stan och shoppade lite. jag köpte en t-shirt, en tjocktröjja, rött nagelack, brunkräm & deo. jag köpte säkert något mer också som jag har glömt.

när vi var nöjda for vi hemåt, eller mamma och pappa skjutsade mig till harmånger innan dom åkte hem. imorgon börjar min praktik. 07.30 - 16.30. är lite närvös men det ska nog gå bra. hoppas hon jag ska vara med är trevlig och lätt att prata med.

just nu är joakim i duschen. vi ska snart lägga oss i sängen, kika på en film eller tv och sova. iaf försöka sova. jag lovade mig själv att somna ganska så tidigt igår. men det gick inte, jag somnade kl 3 eller nått. så jag är ganska så trött och jag vill iaf vara någerlunda pigg imorgon på första dagen liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0