snabba cash

joakim kom och hämtade mig vid 3- halv 4 tiden tror jag. sen så åkte vi mot stan. först åkte vi och köpte lite godis sen gick vi på kina och åt. supergott var det! vi åt kykling, ris & curry. till efterätt tog jag friterade banener med glass & jocke tog tropiska frukter med glass. när vi var mätta och velåtna gick vi mot bion.
filmen var inte så bra som jag hade hoppats att på, men den var bra ändå! nu är det bara att vänta på 2an.
efter bion var vi med rebecca och simone och åkte runt i stan lite sen for vi till ilsbo och skulle hämta mia och ulf men dom ville stanna kvar så vi for hem och sov.


nu ska jag klä på mig och göra mig iordning för om ett tag ska vi åka till folkan och fira mig. tjocka släkten kommer. jag har längtat efter presenter nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0