sjunde januari

det blev inte som jag tänkt mig. jag hade ju ställt klockan på 10.00 idag. men vad tror du händer? jo, jag somnar om såklart. så jag vaknade kl 11.00 istället. då klev jag upp, duschade och åt frukost. nu sitter jag här och ska snart åka och hämta baby i harmånger.

våra SIMkort har kommit. dom hade tydligen kommit igår eller i förrgår. knepigt. det gick jättesnabbt att få dom. 1 dag? det trodde jag inte. iaf så kommer jag inte ha mitt gammla nummer kvar.
nu ska jag brumma mot harmånger, tar nog en trip före det också.
- 7 dagar kvar.


jag lovade er ett kort då jag klippt lugg, men det får ni inte eftersom att jag ångrar mig stort och inte vill visa det.
den där bilden är ny men jag använder diadem. pilutta er.


Kommentarer
Postat av: blabla

1. du vet att blackhead betyder pormask va? haha

2.Inse att jocke är otrogen, det är pinsamt att du låtsas som ingenting!

2010-01-07 @ 13:07:21
Postat av: linda runnfors

du kanske ska mogna upp och visa vem du är?

2010-01-07 @ 15:24:27
URL: http://[email protected]
Postat av: villl

vill säga vem jag är. men med tanke på att jag inte får så är det svårt. Tycker fan synd om dig!!!!!!!!!!1

2010-01-09 @ 21:55:20
Postat av: linda runnfors

då kan du lika gärna vara tyst!

2010-01-09 @ 23:03:46
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

Så du vill inte inse? jag förstår verkligen inte hur du kan vilja vara tillsammans med någon som gör så mot dig? Han har varit med Andrea nu också. och cissi nilsson fast det "vet" du ju redan om........

2010-01-12 @ 03:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0