sjukhuset imorgon.

imorgon var det meningen att jag skulle åka till sundsvall och gratta min kusin som fyller år men jag struntar i det. jag åker till mamma på sjukhuset istället. vi får ta och åka och hälsa på henne en annan dag, så det ska jag ringa och säga till henne imorgon!

om en stund kanske joakim kommer och hämtar mig. han åkte hem tidigare idag. om han inte hämtar mig så måste jag försöka komma till harmånger på något vis imorgon eftersom jag ska åka med pappa in till stan och han jobbar. han har dubbelskift så han har ledigt i några timmar mitt på dagen.
fick precis ett sms från joakim nu. "jag åker nu". så nu ska jag packa lite sen åker jag till harmånger och försöker sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0