sjätte januari

jag vaknar alldeles för sent på dagarna! jag måste börja ställa klockan och försöka vända på dygnen. jag ska nog ställa klockan på 10.00 imorgon och ligga och lata mig en stund i sängen framför disney chanel innan jag kliver upp, äer frukost och övningskör till harmånger och hämtar joakim som åkte hem för en stund sen.

när jag klev upp imorse så gick jag ner för att äta frukost så var min bror jörgen här. han och pappa stog och rev halva köket för att få in de nya kylskåpet.
jag och joakim har inte gjort ett dugg idag. bara slappat hela dagen lång.
det var meningen att vi skulle vara med gustav och sandra men dom kom så sent till stocka så vi ska vara med dom imorgon istället.

imorgon när jag åker till harmånger och hämtar jocke så hoppas jag att SIMkortet har kommit i brevlådan. jag får ju nytt nummer då så jag skriver om jag får det imorgon så ni vet.
- 8 dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0