rest in peace my friend

imorse vaknade vi vid halv 12 ungefär. jag klev upp och gick ner för att äta frukost medans joakim låg kvar ett tag. mitt på dagen nångång kom ulf och hämtade oss också åkte vi till harmånger. då vi kom dit åt vi sen packade jocke och medans han gjorde det så satt jag vid datorn. det var meningen att jag skulle följa med honom till gnarp och titta på när han spelade match men jag åkte med emelie till stan på minnesstunden för ante istället. åh fy vad jobbigt det var! minnesstunden var iaf jättefin. det var två stycken som spelade gitarr och sjöng lars winnerbäck också. när det var klart gick vi till skutan och tog en kaffe sen åkte vi hem till harmånger.

jag hann vara i harmånger hos älsklingen en stund innan pappa kom och hämtade mig, jag körde hem. nu sitter jag här och ska leta tatueringar. jag blir galen om jag inte hittar någon snart!
imorgon är jag ledig.
föresten så tror jag att jag har besöksrekort idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0