pubmacka

igårimorse åkte jag med stina in till skolan. jag hade OP hela dagen och på ena lektioner fick vi måla naglarna på varandra så nu har jag röda naglar (; efter skolan åkte jag & joakim med stina ner på stan. stina skulle till folkan och titta på balklänningar så vi hoppade av och giock på stan medans. jag hittade ett par lättefina jeans för 99 kr på gina tricot. när vi kom hem så åt vi, duschade och gjorde iordning oss för kvällen. stina fick tyvärr inte låna bilen så hon kunde inte följa med så vi tog 19.35 bussen in till stan. vi började med att beställa en pubmacka men jag tyckte inte om dom. fast det var pga vitlökssåsen. man brukar få välja mellan beasås och vitlökssås men inte igår tydligen.. efter en stund kom terje och magnus och höll oss sällskap. vi skulle igentligen ha åkt 22.20 bussen hem men vi blev kvar ända till halv 2 så vi gick och sov hos min bror.

som tur var så kom vi upp imorse, fast dock lite senare än vad vi tänkt oss. + att vi missade bussen upp till skolan på bara några sekunder. jag mår inte dåligt för igår men det gör joakim. fast jag känner mig fortfarande sjuk..

just nu sitter jag i datasalen och har svenska. jag har prescis gjort klart min bildanalys om bamse. om ett tag åker jag ner på stan och tar bussen hem. idag blir det en lugn dag framför tvn med lite ostkrokar hoppas jag!

Kommentarer
Postat av: carro

pubmacka är inte gott! Huwa, bara stripsen

2010-01-21 @ 15:24:42
URL: http://magnusfliicka.blogg.se/
Postat av: Amirnicole

I misspelled my email address on my last mail to you. Anyways, keep the site up!

2011-05-13 @ 14:24:59
URL: http://amirnicole.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0