nionde januari

när jocke hämtade mig igårkväll så åkte vi till gustav och sandra ev sväng. sen bestämde vi oss för att åka in till stan på donken. så först åkte vi till harmånger för att lämna mias bil sen hämtade dom oss. när vi kom tillbaka så la vi oss och sov.
imorse klev vi upp vid 11tiden. jag gjorde iordning mig och åt frukost i väntan på pappa och när han kom så åkte vi in till sjukhuset. det var underbart att träffa mamma! och se att hon inte mådde så dåligt som jag trodde att hon gjorde♥ farmor och farfar var också där.
vi måsta åka därifrån vid 3tiden eftersom att pappa skulle jobba igen så jag hoppade av på pizzan i harmånger där chrille och joakim satt och åt. när vi kom hit till joakim spelade vi kort med ulf. nu ska vi se på film.
vi kanske åker till stocka senare ikväll, det får vi se.

måste även säga grattis till min kusin som fyller 25 idag, så stort grattis till dig! och synd att vi inte kunde komma. det får bli någon annan dag.
- 5 dagar kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0