min första utgång..

.. var galen! (: jag hade jätteroligt tillsammans med cicci, anneli & elin.
det ända som var dåligt var att det var ingen som man kände som var ute + att jag saknade min lilla gubbe.
vi hade en liten förfest hos anneli och vid 23.15 tog vi en taxi ner på stan för att sedan gå på bockarna.
innan vi gick till anneli så gick vi in på kvantum för att köpa cigg. och gissa vad? jo, jag behövde inte visa legg!! tror ni att jag blev lite less eller? elin åkte hem tidigare än oss så jag & cicci tog nattbussen. busschauffören var helt galen, han körde jättesnabbt. var hemma vid 3 tiden och då slocknade jag i sängen.

min kamera strejkade så jag har tyvärr inga bilder. men både cicci & anneli knäppte kort så jag lägger ut några när jag har fått dom (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0