måndag

när jag vaknade idag så var solen framme. det var jättefint ute!
det fick mig att längta efter sommaren. så snälla, ge mig sommar nu! jag har fått nog av vinter. det borde bara vara vinter i december..

inatt hade jag svårt för att somna. jag låg och tittade på film tills klockan var 4(?) sen till slut somnade jag. och ja, ni kan ju gissa om jag vaknade sent idag. jag hatar faktikst att vakna sent. jag får panik om klockan är efter 11 när jag tittar på klockan när jag vaknar. jag gick iaf ner och åt frukost och tittade på tv när jag vaknade. sen har jag inte gjort så mycket mer än suttit här, tittat på tv och spelat kort med mamma och pappa.
jag letar tatueringar för fullt också. men jag blir gaaaaalen för jag hittar ingen riktig speciell som jag vill ha..

imorgonbitti åker vi till stan på något möte om hjärtinfarkt. stackars mamma! :/ (i början av februari åker hon till uppsala och opererar sig, så jag hoppas att allt blir bra!)  det slutar vid halv 3 tror jag. då ska jag springa några ärenden på stan medans mamma & pappa åker till min bror jörgen. jag går dit när jag är klar på stan. innan vi åker hemåt så ska vi handla lite också. sen så släpper dom av mig i harmånger för jag ska sova hos älsklingen. min 6 veckors praktik börjar ju på onsdag och jag börjar 07.30 och sjävlklart så går det inga bussar som passar!!

nu ska jag sätta igång tvn, hämta katten och mysa ner mig i sängen och försöka somna i en någorlunda tid ikväll. godnatt allihop.

Kommentarer
Postat av: Timane

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!

2011-03-17 @ 09:31:55
URL: http://timane.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0