halsen strejkar

halsen strejkar, så jag blev hemma idag. uffa, det gör jätteont.
jag tror jag sov till 11, 12? då gick jag ner, åt frukost och satt mig framför tvn. sen har jag inte gjort annat än att suttit här, legat i sängen & lagat mat åt mamma.

om ett tag kommer joakim. och vi ska göra.. ja, ingenting. titta på en film eller nått bara. han ska åka iväg och träna i stan senare på kvällen så vi hinner inte direkt göra så mycket.
imorogn tänkte jag & joakim gå ut och äta en pubmacka. hoppas det blir fler som följer med! det blir ju så mycket roligare då.

nästa vecka börjar praktiken och den varar i 6 hela veckor. usch & fy.
jag hoppas att jag får mitt schema imorgon iaf. vi ska ha någons schema, som redan jobbar där. vilket betyder att jag kommer få jobba kvällar och helger och jag hatar det! vafan, det borde vara skoltider..
jag ska iaf vara på hemtjänsten i harmånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0