första parktik-dagen

jag hade min första praktik-dag (hemtjänsten i harmånger) igår och det gick jättebra. jag är med en som heter maria och hon är jättesnäll och lätt att prata med. igentligen skulle jag vara med någon birgitta men eftersom att hon var ledig igår så fick jag vara med maria också bestämde jag mig för att vara med maria hela tiden istället (: hon har lite bättre tider än birgitta också så jag jobbar mindre helger nu ;)
jag bokade biljetter till stockholm iförrgår (tror jag), och jag jobbar den söndagen så jag pratade med maria om det och hon sa att det gick bra ändå.

jag är ledig hela dagen idag och halva dagen imorgon. jag börjar 16.00 imorgon och slutar 22.00 och då är det väldigt bra att joakim bor nära mitt jobb (: på lördag jobbar jag heeela dagen. börjar 07.30 och slutar 21.30 tror jag. fast jag har 2½ timmes ledigt mitt på dagen och då går jag troligen hit till joakim och äter och vilar lite.


igårkväll åkte vi hem till stocka en sväng också fikade vi hos farmor och farfar. när vi kom tillbaka till harmånger åkte vi till annika för att jocke skulle klippa sig. gu vad loke har blivit stor! och adrian var jättesöt!
imorse när vi vaknade gick vi upp och åt frukost sen gick vi ät och skottade. eller jocke & chrille skottade medans jag var ute och sprang med lexus. det var riktigt skönt ute!
just nu sitter joakim och spear cs, men jag hoppas han lägger av med det och kommer och myser med mig snart! (: vi blir nog inne hela dagen/kvällen pga av vädret. joakim skulle igentligen till stan på träning ikväll men jag tror att han ska strunta i det så det blir nog en lugn kväll ikväll.


Kommentarer
Postat av: Sondreebba

Great work,webmaster,nice design!

2011-03-14 @ 10:45:08
URL: http://sondreebba.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0